sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Mitäs meille..

..kuuluu. Eipä ihmeitä.
Kalle on loistanut agilityssä. Varsinkin kun mä muistan kannustaa ja kehua sitä. Kalle on tosi tarkka mun kehon liikkeistä ja vielä hieman epävarma esteillä, joten se tarvitsee kaiken mahdollisen tuen multa ja kun muistan sitä tukea niin poitsu tekee loistorataa ja vauhdilla.
Kallen pisuvaiva on ohitse. DL-metiooniini on nyt tauolla ja olen jatkanut "hoitoa" tyrni-karpalojauheella, jota tilasin MaHeVilta. Lisäksi annan kuivapuristettuja valkosipulinappeja koirille. Ostin apteekista virtsan ph-mittaukseen luiskoja niin saan itse seurata virtsan PHta.

Pepin valeraskaudet on onneksi ohi, vihdoin. Ollaan keskitytty nyt tokoon pää-asiassa ja viikon päästä on kisat Porissa. Sieltä tavoitteena olisi AVO- 1 tulos. Ainakin treeneissä tuntuu tyttö toimivan hyvin, saas nähdä sitten miten mun jännitys vaikuttaa kisatilanteeseen.

Nyt sitten olen päättänyt Pepin astuttaa Kallella ja ne ovat Pepsun viimeiset pentulaiset. Pentujen jälkeen leikkautan Pepsun ja aletaan tosissaan keskittymään kilpailuihin. Juoksut ja valeraskaudet haittaavat tällä hetkellä niin suuresti meidän kilpailemista ja treenaamista.

Kotisivuja on päivitetty ja hieman myös uusittu. Vieläkään en tiedä olenko tyytyväinen lopputulokseen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti